vrijdag 3 februari 2012

picture this





Een mooi moment vastleggen op een foto, een leuke nieuwe profielfoto maken of mooie detailfoto's maken het kan allemaal. Door gebrek aan tijd schiet het foto's maken er nog wel eens bij in, zonde al zeg ik het zelf, want ik vind het geweldig om foto's te maken. Ik hou ervan om foto's te maken van de natuur, van de structuur van bomen tot de dauwdruppels aan gras. Ook hou ik ervan foto's te maken met vrienden en vriendinnen van mijn huisdier, of om met een statief op pad te gaan, opzoek naar een leuke locatie, om plaatjes van mijzelf te schieten. Ik wil mijzelf voornemen vaker foto's te gaan maken, en regelmatig een 'foto-post' te schrijven! Wat vinden jullie? xxx








1 opmerking:

  1. Ik hou van foto's, dus doe maar (:. Super mooie foto's! & leuk kleedje!!

    BeantwoordenVerwijderen