donderdag 9 februari 2012

I think i wanna marry you

Soms denk ik wel eens aan mijn trouwdag, als klein meisje wou ik natuurlijk een prachtige witte jurk, mooie hakken en een prins als man! Nu kijk ik daar heel anders tegen aan! 
Ik zou graag willen trouwen in een simpele jurk met héél veel armbandjes. Geen trouwjurk. Maar in een maxi-dress, een beetje in de 'hippie-stijl'. Dus ook geen mooie hoge hakken, maar leuke slippers of sandaaltjes. Het liefst een jurk met een laag uitgesneden rug. In een uitgesproken kleur of gewoon wit. Heerlijk simpel dus, maar wel zo dat de gasten zullen denken: 'Wauw, wat ziet ze er fantastisch uit'! De aankleding van de bruiloft zelf ook. Lekker rustig, veel wit en in zomerse sferen! Wauw, wat zou ik dat perfect vinden! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten