donderdag 24 mei 2012

Week 3

 (en een stukje week 4)
Hm, nu moet ik wel even goed nadenken, week 3 vorige week, 14 t/m 20 mei. Ja wat heb ik gedaan? Eigenlijk ben ik elke dag naar stage geweest, hebben we ´s avonds wat gezwommen, wat op internet gezeten en in het weekend hebben we vrijdag avond heerlijk gebbq´d daarna naar de kroeg geweest, en zaterdag kwamen de ouders van een vriendin en hebben we met hun op een terrasje gezeten! zaterdagavond zijn we (je raad het nooit) weer naar de kroeg geweest, wat overigens heel gezellig was, we hadden daarvoor bij onze Duitse freunden Chelsea tegen Munchen gekeken, en Chelsea had gewonnen, dus alle Duitsers heel blij hier in deze streek! Zondag hebben we gewoon heerlijk aan het zwembad gelegen, een beetje bruin worden! Maandag hadden we stage en daarna hebben ik en Anne boodschappen gedaan voor mijn verjaardag op dinsdag. Thuis vier ik altijd verjaardag met slingers, dan heb ik echt zo´n verjaardagsgevoel! De meiden zeiden al 3 weken lang, nee slingers doen we niet aan, je bent geen klein kind meer. Kwam ik dinsdag ochtend de kamer in, is de hele woonkamer versiert met slingers en ballonnen! haha zo lief! Ik heb echt een fantastische verjaardag gehad, eerst hadden we gewoon stage en om 6 uur hebben we buiten slingers opgehangen en tafels en stoelen neergezet en kwamen er zo´n 20 man, (alle klasgenootjes en onze duitse vrienden)! Nu ben ik ook weer druk aan het werk. Ik moet tot 4 uur naar stage, maar ze hebben nu even niets te doen, dus mocht ik even internetten! vanmiddag om 5 uur gaan we met iedereen beachvolleyballen! de Nederlanders tegen de Duitsers!

Is er nog nieuws vanuit Holland?

Hele dikke kussen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten