woensdag 14 maart 2012

sorrysorrysorry

Ten eerste mijn excuses voor de lakse updates, bij veel bloggers lees je dat ze in een soort dip zitten. Ze willen graag posten, maar hebben geen inspiratie. Ik merk dat ik daar ook last van heb, ik geef het weer daar een beetje de schuld van, soms heb je prachtige zonnige dagen, en soms is de bewolking zo dicht, dat je nauwelijks meer geloofd dat de zon zich daar nog achter bevind. Ook beleef ik de laatste tijd niet veel, nu helemaal niet. Ik lig namelijk al een week met oorontsteking in bed, verder ben ik veel met school bezig en gaat alles zijn gangetje. Ik kan niet wachten op de zomer, stage in Berlijn komt eraan, daarna natuurlijk vakantie, met vriendinnen naar Terschelling, feesten, liggen op het strand, korte broeken, zonnebrillen, citroenijs! Ja, ik ben er helemaal klaar voor! Ik beloof jullie dat ik mijn blog vaker zou updaten!
Ik ziek nog even uit, en ga er dan weer tegenaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten