vrijdag 20 januari 2012

travel the whole world


Ik houd van reizen, de spanning van onbekendheid, nieuwe geuren en nieuwe dingen om te zien, ik hou ervan! Niet dat ik al in fantastisch exotische landen ben geweest, maar buitenland is buitenland toch? In elk land zijn andere gewoontes. Ik ben dan wel niet in veel verschillende landen geweest, maar ben wel van plan om nog heel veel (voor mij) nieuwe landen te bezoeken. 


Landen die ik heb bezocht of nog wil bezoeken:
Frankrijk
Kroatiƫ
Amerika
Egypte
Zweden
Italiƫ
Oostenrijk

Spanje
Griekenland
Kenia
Engeland

3 opmerkingen:

  1. Het lijkt mij ook leuk om in de toekomst nog erg veel te reizen als ik ooit genoeg geld heb! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. will be amazing to travel around the world!!!
    xoxo Marika

    htpp://laviecestchic.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben de laatste 2 jaar ook begonnen met veel reizen, mijn vriend gaat dolgraag op vakantie en ik ga maar al te graag met hem mee. Natuurlijk hebben we nog niet echt de mogelijkheid om ergens naar ver buiten Europa te gaan, maar we proberen toch elk jaar een ander land te doen! Ik hoop dat je alle landen die op je verlanglijstje staan snel mag gaan ontdekken ;) ! xx

    BeantwoordenVerwijderen